1 + 1 = 3 is ons motto. Samen meerwaarde creëren en de cliënt begeleiden naar optimaal functioneren en duurzame werkhervatting. Kannick, doen we samen.

Bij Kannick geloven we dat samenwerking leidt tot meerwaarde. Ons motto, “1 + 1 = 3”, symboliseert onze overtuiging dat door samen te werken, we tot buitengewone resultaten kunnen komen. Onze focus ligt op het begeleiden van cliënten naar optimaal functioneren en duurzame werkhervatting. Kannick, dat doen we samen!

Werken bij Kannick

Bij Kannick werken psychologen (WO), fysiotherapeuten en life counselors die passie hebben voor hun vak. Bij ons werken professionals die affiniteit hebben met multidisciplinair werken en leefstijlthema’s, zoals vitaliteit, slaap, ongezonde gewoonten en beweging. Daarnaast is affiniteit met de volgende klachtenbeelden belangrijk: stress-gerelateerde klachten, burn-out, overspanning, vermoeidheidsklachten (ook na covid) en fysieke klachten die het herstel belemmeren, zoals klachten aan het houding- en bewegingsapparaat.

Flexibele inzet is een vereiste, omdat we geloven dat flexibiliteit bijdraagt aan effectieve behandelingen en optimale zorg voor onze cliënten.

Op dit moment hebben wij een vacature voor medewerker bedrijfsbureau.

DE BAAN

Als medewerker bedrijfsbureau zorg je ervoor dat alles rondom het Kannick programma op rolletjes loopt. Je onderhoudt contacten met cliënten, verwijzers, opdrachtgevers en ingeschakelde psychologen, fysiotherapeuten en lifecounselors. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het maken van afspraken, het verwerken van medische gegevens, het verzorgen van de administratie en het afhandelen van correspondentie.

WAT BIEDEN WIJ JOU

Kannick heeft goede arbeidsvoorwaarden met ruimte voor eigen initiatief. Er wordt flink doorgewerkt in een goede werksfeer. Je gaat werken met het programma /cliëntvolgsysteem Planningsagenda.

Kannick valt onder de bedrijfsvoering van Ergatis (www.ergatis.nl). We organiseren 1x per jaar een gezellige bijeenkomst voor alle medewerkers (Ergatis en Kannick) en daarnaast organiseer je zelf (met je collega’s) 1x per jaar een vestigingsuitje. Wij bieden je een jaarlijks opleidingsbudget alsmede 8% vakantietoeslag, een jaarlijkse gratificatie/bonus en een loyaliteitsbonus.

Salarisindicatie: €2.800,00 – €3.500,00 per maand
Secundaire arbeidsvoorwaarden: bedrijfsfeesten, bedrijfsfitness, budget voor professionele ontwikkeling, fietsplan, kerstpakket, reiskostenvergoeding, gratificatie eindejaar en vakantiegeld.

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU

Je bent dienstverlenend en praktisch ingesteld, hebt snel overzicht en werkt nauwkeurig. Je bent klantgericht, flexibel, oplossingsgericht en stressbestendig. Je kunt gemakkelijk communiceren; je beheerst de Nederlandse taal heel goed, zowel in woord als op schrift. Relevante MBO+/HBO opleidingen/of werkervaring in de gezondheidszorg of arbodienst is een pré.


INFORMATIE EN SOLLICITEREN

Stuur je CV of linked-in profiel voor 29 juli 2024 naar [email protected]. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Annemieke van der Sterre, personeelszaken 024-8457860 / [email protected]