1 + 1 = 3 is ons motto. Samen meerwaarde creëren en de cliënt begeleiden naar optimaal functioneren en duurzame werkhervatting. Kannick, doen we samen.

Bij Kannick geloven we dat samenwerking leidt tot meerwaarde. Ons motto, “1 + 1 = 3”, symboliseert onze overtuiging dat door samen te werken, we tot buitengewone resultaten kunnen komen. Onze focus ligt op het begeleiden van cliënten naar optimaal functioneren en duurzame werkhervatting. Kannick, dat doen we samen!

Werken bij Kannick

Bij Kannick werken psychologen (WO), fysiotherapeuten en life counselors die passie hebben voor hun vak. Bij ons werken professionals die affiniteit hebben met multidisciplinair werken en leefstijlthema’s, zoals vitaliteit, slaap, ongezonde gewoonten en beweging. Daarnaast is affiniteit met de volgende klachtenbeelden belangrijk: stress-gerelateerde klachten, burn-out, overspanning, vermoeidheidsklachten (ook na covid) en fysieke klachten die het herstel belemmeren, zoals klachten aan het houding- en bewegingsapparaat.

Flexibele inzet is een vereiste, omdat we geloven dat flexibiliteit bijdraagt aan effectieve behandelingen en optimale zorg voor onze cliënten.

Op dit moment hebben wij één openstaande vacature:

MEDEWERKER BEDRIJFSBUREAU

Wij hebben ruimte voor een enthousiaste collega die minimaal 28 uur per week beschikbaar kan zijn op ons kantoor in Den Bosch of Rotterdam (afhankelijk van je eigen woonplaats).

DE BAAN
Als medewerker bedrijfsbureau zorg je ervoor dat alles rondom het Kannick programma op rolletjes loopt. Je onderhoudt contacten met cliënten, verwijzers, opdrachtgevers en ingeschakelde psychologen, fysiotherapeuten en life counselors. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het maken van afspraken, het verwerken van medische gegevens, het verzorgen van de administratie en het afhandelen van correspondentie.

WAT BIEDEN WIJ JOU
Kannick heeft goede arbeidsvoorwaarden met ruimte voor eigen initiatief. Er wordt flink doorgewerkt in een goede werksfeer. Je gaat werken met het programma /cliëntvolgsysteem Planningsagenda.

Kannick valt onder de bedrijfsvoering (management en directie) van Ergatis (www.ergatis.nl). We organiseren 1x per jaar een gezellige bijeenkomst voor alle medewerkers (Ergatis en Kannick) en daarnaast organiseer je zelf (met je collega’s) 1x per jaar een vestigingsuitje. Wij bieden je een jaarlijks opleidingsbudget alsmede 8% vakantietoeslag, een jaarlijkse gratificatie/bonus en een loyaliteitsbonus.

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU
Je bent dienstverlenend en praktisch ingesteld, hebt snel overzicht en werkt nauwkeurig. Je bent klantgericht, flexibel, oplossingsgericht en stressbestendig. Je kunt gemakkelijk communiceren; je beheerst de Nederlandse taal heel goed, zowel in woord als op schrift. Relevante MBO+/HBO opleiding en/of werkervaring in de gezondheidszorg of arbodienst is een pré.

OVER KANNICK

Kannick heeft 6 vestigingen: Nijmegen, Amsterdam, Rotterdam, Zwolle, Den Bosch en Breda.

Kannick maakt deel uit van Zorg van de Zaak. Zorg van de Zaak is hét bedrijfsgezondheidsnetwerk voor werkend Nederland. Tot het netwerk behoren arbodiensten, interventiebedrijven en zorginstellingen die met elkaar integrale oplossingen bieden voor de ontwikkeling van vitale organisaties waarin mensen worden versterkt in het voeren van eigen regie over hun gezondheid, werk en leven.

INFORMATIE EN SOLLICITEREN

Stuur je CV of linked-in profiel naar [email protected]. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Annemieke van der Sterre, personeelszaken 024-8457860 / [email protected]

Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan
Salaris: €2.800,00 – €3.500,00 per maand

Secundaire arbeidsvoorwaarden: bedrijfsfeesten, bedrijfsfitness, budget voor professionele ontwikkeling, fietsplan, kerstpakket, reiskostenvergoeding, gratificatie eindejaar en vakantiegeld.